مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 10:552022-12-22سياسي

10 اسم پرطرفدار نوزادان گلستانی/ محمد و فاطمه در صدر


مدیرکل ثبت احوال استان گلستان با اعلام اسامی پرطرفدار نوزادان دختر و پسر در هشت ماهه سال جاری در استان، گفت: دو اسم فاطمه و محمد در صدر نام های انتخابی پرطرفدار قرار دارد.

- حمیدرضا مطیع امروز پنج شنبه یک دی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آمار هشت ماهه امسال پنج نام برتر و مورد استقبال پسر در استان گلستان به ترتیب محمد، علی، امیرعلی، آیهان و امیرحسین بوده و از سال 1394 تا سال 1401 نام محمد همیشه در صدر نام های انتخابی قرار داشته است.

وی پر اقبال ترین نام در بین دختران را فاطمه اعلام کرد و افزود: در هشت ماهه نخست امسال گلستانی ها به ترتیب نسبت به نامگذاری نام های فاطمه، زهرا، مرسانا، حلما و سلین اقبال داشتند و نام فاطمه در صدر نام های انتخابی پرطرفدار قرار دارد.

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان در ادامه از صدور یک میلیون و 31 هزار و 770 شناسنامه مکانیزه یا الکترونیکی در استان گلستان خبر داد و ابراز داشت: با این آمار حدود نیمی از جمعیت استان گلستان شناسنامه الکترونیکی دریافت کرده اند.

مطیع به آمار صدور کارت هوشمند ملی اشاره کرد و توضیح داد: مشمولان صدور کارت هوشمند ملی افراد 15 سال به بالا هستند که جمعیت آنها در گلستان یک میلیون و 487 هزار و 271 نفر را شامل می شود و تاکنون یک میلیون و 470 هزار و 555 نفر معادل 98.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 اسم پرطرفدار نوزادان گلستانی/ محمد و فاطمه در صدر

10 اسم پرطرفدار نوزادان گلستانی/ محمد و فاطمه در صدر