مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 12:152022-12-22سياسي

خبرگزاری سیناپرس، زبان گویای فعالان حوزه فناوری استان اردبیل


رییس جهاددانشگاهی اردبیل در دیدار با سردبیر خبرگزاری علم و فرهنگ (سیناپرس) گفت: این خبرگزاری یکی از رسانه های تاثیرگذار جامعه علمی و فرهنگی است و می تواند زبان گویای چالش های علمی و فناورانه باشد تا به انعکاس فعالیت های شرکت های دانش بنیان و پارک .

- ایسنا/اردبیل رییس جهاددانشگاهی اردبیل در دیدار با سردبیر خبرگزاری علم و فرهنگ (سیناپرس) گفت: این خبرگزاری یکی از رسانه های تاثیرگذار جامعه علمی و فرهنگی است و می تواند زبان گویای چالش های علمی و فناورانه باشد تا به انعکاس فعالیت های شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری در استان و کشور کمک به سزایی کند.

مهران اوچی اردبیلی، رییس جهاددانشگاهی اردبیل یک دی در این دیدار ضمن استقبال از فعالیت های خبرگزاری علم و فرهنگ (سیناپرس) در زمینه علمی و فرهنگی افزود: فعالیت فرهنگی یکی از رسالت های اصلی نهاد جهاددانشگاهی بوده و امروزه با توجه به توسعه فعالیت های پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان در استان اردبیل و هم چنین اجرای فعالیت های شاخص علمی در دانشگاه ها، وجود چنین رسانه ای ضروری است.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم رسانه در جامعه جهانی امروز افزود: تبدیل علم به فناوری، تجاری سازی دانش فنی و موارد مشابه اغلب با چالش ها و مسائل و مشکلاتی نیز همراه است و رسانه ها از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری سیناپرس، زبان گویای فعالان حوزه فناوری استان اردبیل

خبرگزاری سیناپرس، زبان گویای فعالان حوزه فناوری استان اردبیل