مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 15:302022-12-22سياسي

تبلیغ گفتمان ساز و تبیین معارف ناب رویکرد تبلیغات اسلامی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی، تبلیغ گفتمان ساز و ایجاد فرصت هایی برای تبیین معارف ناب را از جمله رویکردها ذکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو سیل و … شاهد رویکرد متفاوت تر و اثرگذارتری از این مجموعه های مردمی در عرصه جهاد تبیین هستیم.

این مسئول فرهنگی استان ادامه داد: در حوزه مبلغان برای تحقق این سند تحولی، مسئله محوری در راستای بیانیه گام دوم انقلاب که همان افزایش رشد اخلاق و معنویت در جامعه است با طرح مسجد جامعه پرداز توسط امامان محلات شکل گرفته است که البته به هر میزان مورد توجه و حمایت قرار گیرد، اثرات مطلوب تری از این طرح را در کاهش آسیب های اجتماعی مشاهده خواهیم کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان با بیان این نکته که در طرح امام محله، جغرافیای فعالیت، توسعه بیشتری دارد، افزود: توسعه فعالیت مبلغان در این طرح به مسجد خلاصه نمی شود و روحانیون با حضور در فعالیت های مختلف فرهنگی، اجتماعی در محلات، هم به نوعی در مسئله توسعه مخاطب و هم توجه به همه آسیب ها و مشکلات در محل خدمت خود، مؤثر تر و به طور مطلوب تری عمل می کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی در ادامه به ظرفیت ها و مجامع مختلف مردمی داری مجوز فعالیت در این سازمان اشاره و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی از غیر از مجامع مختلف هیئات، کانون های فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ گفتمان ساز و تبیین معارف ناب رویکرد تبلیغات اسلامی است

تبلیغ گفتمان ساز و تبیین معارف ناب رویکرد تبلیغات اسلامی است