مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 18:102022-12-22سياسي

مادران محور ارتباطات عاطفی فرزندان/حضرت زهرا(س) الگوی زنان باشد


سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: الگوپذیری زنان جامعه اسلامی از دنیای دچار انحطاط غرب را غیر قابل قبول است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ملیحه ملک زاده فرد بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با مسئولان کانون ها به مناسبت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری (س) با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) محور نگرش ها برای کسب تکلیف و وظیفه برای دختران، مادران، همسران و همه زنان عالم است، اظهار کرد: الگوپذیری زنان جامعه اسلامی از دنیای دچار انحطاط غرب را غیر قابل قبول است.

وی افزود: جای تأسف دارد در جامعه ای که زنان و دختران الگویی مانند زهرای اطهر که دختری محبوب و غمخوار برای پدر، همسری دلدار برای شوهر و مادری مهربان برای فرزندان است، داشته باشد اما با غفلت از این سرچشمه ی فضیلت، به دنبال باورهای پوچ و پوسیده غرب باشد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با تاکید بر یادگیری از آموزه های اخلاقی و خانوادگی حضرت صدیقه طاهره (س) گفت: کمبود ارتباط عاطفی و محبت میان اعضای یک خانواده از حلقه های مفقوده در دنیای مدرن امروزی است که با توسعه فضای دیجیتال و رخنه ی فضای مجازی، مشکلات روانی شدیدی را به انسان ها تحمیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران محور ارتباطات عاطفی فرزندان/حضرت زهرا(س) الگوی زنان باشد

مادران محور ارتباطات عاطفی فرزندان/حضرت زهرا(س) الگوی زنان باشد