مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 12:562022-12-23سياسي

عزم جدی دولت برای احیاء دریاچه ارومیه/تخصیص 100 درصدی اعتبارات احیای دریاچه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، روح الله متفکر آزاد، یکی از نمایندگان مردم تبریز و  دبیر هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از ستاد احیاء دریاچه ارومیه در جلسه با دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه اظهار داشت: هدف ما ارائه گزارش دقیق به مردم است که چه کارهای انجام شده نقاط مثبت و منفی کجاست و چه موانعی سر راه است.

وی ادامه داد: قبول داریم احیاء دریاچه هماهنگی همه نهاهای حاکمیتی را می طلبد، هماهنگی اجتماعی ، اراده مردمی و دولتی لازم است.

  دبیر هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از ستاد احیاء دریاچه ارومیه عنوان کرد: ما هم اکنون در حوزه علم حرف برای گفتن داریم اجرای 36 کیلومتر تونل در اعماق زمین نشان از علم بالای ماست.

وی ادامه داد: ورود دولت  به موضوع احیاء دریاچه با اختصاص 100 درصدی اعتبارات نشان از عزم جدی برای احیاء دریاچه است که جای قدر دانی دارد.

متفکر آزاد تصریح کرد: خبر خوش برای مردم این است که تونل انتقال آب  بهمن به بهره برداری می رسد و افتتاح این تونل یک قدم رو به جلو است.

وی افزود: با اتمام سد چپر آباد و سیلوه بزودی شاهد افزایش ورودی آب خواهد شد.

  دبیر هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از ستاد احیاء دریاچه ارومیه اضافه کرد:  در بحث مدیریت آب در حوزه کشاورزی اتفاق موثری رخ نداده است و چهار برار انتقال آب در بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی دولت برای احیاء دریاچه ارومیه/تخصیص 100 درصدی اعتبارات احیای دریاچه

عزم جدی دولت برای احیاء دریاچه ارومیه/تخصیص 100 درصدی اعتبارات احیای دریاچه