مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 13:152022-12-23سياسي

سردار فدوی: دشمنان دیگر جرات جنگ نظامی با ایران را ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی فدوی در جلسه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه فجر فارس بیان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی دشمن همواره تلاش کرده تا در عرصه های مختلف به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند که یکی از نمونه های بارز آن از نوع .

- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروزه دشمنان در حوزه جنگ نظامی دیگر جرأت جنگ با ایران را ندارند، اما در حوزه جنگ های اقتصادی، فرهنگی و … تمام تلاش خود را می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی فدوی در جلسه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه فجر فارس بیان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی دشمن همواره تلاش کرده تا در عرصه های مختلف به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند که یکی از نمونه های بارز آن از نوع سخت و نظامی بود که در جریان جنگ تحمیلی اتفاق افتاد، اما در طول تاریخ انقلاب جنگ های مختلف دیگر نیز راه اندازی کرده اند.

وی گفت: امروزه آن ها در حوزه جنگ نظامی دیگر جرأت جنگ با ایران را ندارند، اما در حوزه جنگ های اقتصادی، فرهنگی و … تمام تلاش خود را می کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه نیز در مقابل مانند دوران دفاع مقدس وظیفه خود می داند که در مقابل هربه های دشمن قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: دشمنان دیگر جرات جنگ نظامی با ایران را ندارند

سردار فدوی: دشمنان دیگر جرات جنگ نظامی با ایران را ندارند