مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 14:252022-12-23سياسي

تلاش های دیپلماسی کشور نوید بخش و امیدآفرین است


تلاش های دیپلماسی کشور نوید بخش و امیدآفرین است و از وی می خواهیم از مواضع مقتدرانه ایران اسلامی در تمامی عرصه ها کوتاه نیاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم که در مصلی امام علی(ع) برگزار شد، اظهار کرد: حرکت ملت ایران در جریان انقلاب و رویدادهای بعد از آن فراتر از اهداف سیاسی معمول انقلاب های دنیا بوده است.

وی ادامه داد: هدف نهایی و کلان ملت ایران در انقلاب اسلامی پیشرفت است اما نه پیشرفتی با تعریف غربی آن؛ بلکه پیشرفتی که از کتاب و سنت و آیات قرآن و اندیشه های وحیانی نشات می گیرد.

به گفته حجت الاسلام حاجبی؛ آرمانِ یک انقلاب پیشرفت های ظاهری و ابتدایی آن نیست؛ پیشرفت همه جانبه یعنی پیشرفت دنیا و آخرت مردم، پیشرفت در اخلاق، تقرب به خدا، عزت در اعتبار بین المللی، رفاه اجتماعی همه اینها باهم دیده می شود آرمان نه اینکه یک مساله ای را ببینند و مساله مهم تری را راه کنند.

وی با بیان اینکه منبع اصلی پیشرفت سریع و حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی امیدواری است، گفت: دشمن برای ناامید کردن مردم به القای ناکارآمدی دست می زند در حالی که حرکت پرشتاب نسبت به آینده رسالت مومنان انقلابی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش های دیپلماسی کشور نوید بخش و امیدآفرین است

تلاش های دیپلماسی کشور نوید بخش و امیدآفرین است