مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 14:552022-12-23سياسي

وزارت نیرو به بحران آب در استان سمنان توجه ویژه داشته باشد


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه این استان با کم آبی شدید روبرو است، گفت: وزارت نیرو به بحران آب در استان توجه ویژه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در خطبه های نخستین نماز جمعه دی ماه 1401 سمنان در مصلای مسجد امام (ره) با بیان اینکه تلاش های خوبی در زمینه تأمین آب استان سمنان صورت گرفته اما همچنان گرفتار بحران کم آبی هستیم، تاکید کرد: مسئولان باید در زمینه رفع مشکل آب سمنان کوشا باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان استانی با معاون اول رییس جمهور دیدار و جلساتی داشتند که قابل تقدیر است اما امروز در وضعیت بحرانی آب هستیم، افزود: سطح چاه های استان به دلیل خشکسالی آنقدر افت داشته که امروز برای حفر یک چاه باید 350 متر حفاری کرد و امکان دارد در این عمق هم به آب نرسید و از سوی دیگر این حفاری های عمیق خطراتی مثل فرونشست را به دنبال دارد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه جمع آوری آب های سطحی، آبخیزداری و آبخوان داری و… از راه های کنترل منابع آبی است اما اقدام اساسی، انتقال آب محسوب می شود، گفت: از مسئولان می خواهیم به صورت جدی تر به این موضوع اهتمام داشته باشند.

مطیعی با بیان اینکه از وزیر نیرو می خواهیم تا به بحران آب در سمنان توجه ویژه داشته باشد، گفت: ما از چهار نماینده استان سمنان در مجلس نیز می خواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نیرو به بحران آب در استان سمنان توجه ویژه داشته باشد

وزارت نیرو به بحران آب در استان سمنان توجه ویژه داشته باشد