مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 15:302022-12-23سياسي

غرب هویت و کرامت زنان را به نام عدالت جنسیتی از بین برد


غرب هویت و کرامت زنان را به نام عدالت جنسیتی از بین برد در حالی که نیروی اصیل تمدن سازی در اسلام، زنان هستند و این نشان از جایگاه زن در دین مبین اسلام دارد.

- میامی-امام جمعه موقت کالپوش گفت: غرب هویت و کرامت زنان را به نام عدالت جنسیتی از بین برد در حالی که نیروی اصیل تمدن سازی در اسلام، زنان هستند و این نشان از جایگاه زن در دین مبین اسلام دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد قلیان در خطبه های نمازجمعه این هفته کالپوش به میزبانی مسجد جامع حسین آباد با اشاره به اغتشاشات اخیر و نقش مهم و تأثیر گذار قوه قضاییه بیان کرد: دستگاه قضایی باحوصله و فرصت رسیدگی های لازم را در مورد اغتشاشات اخیر انجام داده و هر کاری که لازم است را می کند.

وی بیان داشت: دستگاه قضایی نسبت به آن هایی که جرمی ندارند و باید تذکراتی به آنها داده شود، راهنمایی و سپس آزاد کردن آنها را صورت می دهد همچنین به آن هایی هم که بیشتر باید توجه کنند توجه می شود اما در مواردی هم که باید قاطعانه و باصلابت عمل کنند، این عمل صورت می گیرد که جای تقدیر دارد.

امام جمعه موقت کالپوش با بیان اینکه احکام الهی اگر انجام شود موجب آسایش و آرامش جامعه خواهد بود، افزود: به دستگاه قضا می گوییم که وقتی قاطعانه رأی می دهید بدانید که حزب الله پشتیبان شما خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب هویت و کرامت زنان را به نام عدالت جنسیتی از بین برد

غرب هویت و کرامت زنان را به نام عدالت جنسیتی از بین برد