مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 18:102022-12-23بين الملل

3 پیام دلاری آمریکا برای دولت جدید عراق


یک نماینده عراقی می گوید که واشنگتن اخیرا سه اقدام اقتصادی علیه دولت جدید عراق اتخاذ کرده که این سه اقدام پیام هایی ضمنی برای دولت جدید عراق به همراه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مصطفی جبار سند نماینده پارلمان عراق به تازگی با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه فیسبوک اشاره کرد که آمریکا با اقداماتی که اخیرا علیه عراق اتخاذ کرده، سه پیام ضمنی برای دولت جدید بغداد ارسال کرده است.

نماینده پارلمان عراق در این باره اظهار داشت: آمریکا بدون آنکه حرفی بزند سه پیام برای آقای السودانی ارسال کرده و از او می خواهد کرد که برای توافق به واشنگتن بیاید و راه دولت پیشین [عراق] را ادامه دهد.

مصطفی جبار سند با اشاره ضمنی به اقدامات اخیر دولت آمریکا علیه عراق گفت: این پیام ها از طریق موشک کشنده (دلار) [برای دولت عراق] ارسال شده است.

او در ادامه با اشاره ضمنی به کنترل درآمدهای نفتی عراق از سوی آمریکا افزود: پیام نخست با عدم ارسال پول عراق به دلار بود -به رغم آنکه زمان پرداخت سر رسیده بود.

  آن طور که از ادامه پیام این نماینده پارلمان عراق برمی آید آمریکا تحویل درآمدهای نفتی عراق را کاهش داده و آن را از 100 درصد به 25 درصد رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پیام دلاری آمریکا برای دولت جدید عراق

3 پیام دلاری آمریکا برای دولت جدید عراق