مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 08:352022-12-24اجتماعي

استقرار 200 راهدار در جاده های کهگیلویه و بویراحمد در طرح زمستانی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: 200 راهدار در 20 راهدارخانه ثابت و سیار در جاده های ارتباطی این استان برای اجرای طرح زمستانی مستقر شده است.

- عابد محمدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد با بیش از 100 دستگاه ماشین آلات ویژه برای اجرای طرح زمستانی و ارائه خدمات به مسافران و رانندگان آماده شده است.

وی بیان کرد: ماشین آلات سنگین از جمله لودر، گریدر، برف روب و نمک پاش برای اجرای طرح های راهداری در جاده های کهگیلویه و بویراحمد تدارک دیده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح بازگشایی جاده های ارتباطی برف گیر شهری، روستایی استان است.

محمدی عنوان کرد: بازگشایی جاده های ارتباطی برف گیر این استان در طرح زمستانی بر اساس اهمیت راهها با اولویت راههای شریانی اصلی ، فرعی و سپس روستایی بازگشایی می شوند.

وی گفت: افزون بر 200 راهدار در 20 راهدارخانه ثابت و سیار در جاده های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای طرح زمستانی مستقر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: راهدارهای شرکت کننده در طرح زمستانی دراستان آمادگی دارند تا سفری ایمن را برای مردم و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 200 راهدار در جاده های کهگیلویه و بویراحمد در طرح زمستانی

استقرار 200 راهدار در جاده های کهگیلویه و بویراحمد در طرح زمستانی