مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 09:302022-12-24سياسي

برخی خواص در حوادث اخیر سکوت کردند


راوی دوران دفاع مقدس با بیان اینکه از حضرت فاطمه زهرا(س) باید درس ولایتمداری بیاموزیم، از سکوت برخی خواص در حوادث اخیر و عدم دفاع از انقلاب اسلامی انتقاد کرد.

- قم- راوی دوران دفاع مقدس با بیان اینکه از حضرت فاطمه زهرا(س) باید درس ولایتمداری بیاموزیم، از سکوت برخی خواص در حوادث اخیر و عدم دفاع از انقلاب اسلامی انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد قدرتی شامگاه جمعه در مراسم استقبال از شش شهید گمنام دوران دفاع مقدس در حسینیه کوه خضر نبی اظهار داشت: برپایی یادواره های شهدا به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن عزیزان است که امروز امنیت و اقتدار کشور مدیون جان فشانی شهدای گرانقدر است و برپایی این یادواره ها کمترین کار برای سپاس و ارج نهادن به کار بزرگ آنان است.

راوی دفاع مقدس افزود: یادواره های شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مؤثر است.

حجت الاسلام قدرتی بیان داشت: امروز برخی از سلبریتی ها به راحتی به کشور پشت می کنند و دشمنان نیز به بهانه سخنان گزاف آنان برایشان ویزا صادر می شود و در خارج علیه امنیت کشور فعالیت می کنند.

راوی دفاع مقدس بیان داشت: اگر چنین فتنه ای در کشور دیگری رخ می داد شاهد سقوط آن نظام بودیم، اما به برکت خون هزاران شهید این امنیت امروز برای ما حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی خواص در حوادث اخیر سکوت کردند

برخی خواص در حوادث اخیر سکوت کردند