مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 09:302022-12-24اقتصادي

تمامی محورهای مواصلاتی استان مرکزی باز است/لزوم استفاده از زنجیر چرخ


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در حال حاضر علیرغم بارش های صورت گرفته، تمامی محورهای استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در حال حاضر علیرغم بارش های صورت گرفته، تمامی محورهای استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

مهرداد جهانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به تداوم بارش ها نیاز است که مردم در سراسر استان برای عبور در محورها از زنجیر چرخ استفاده کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با اشاره به اینکه برفرویی جاده ها از شب گذشته در حال انجام است، تصریح کرد: 380 نفر راننده و راهدار در قالب 54 اکیپ راهداری و 226 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری به منظور برفروبی، در محورهای استان حضور دارند.

جهانی ادامه داد: مرکز مدیریت راه های این اداره کل همواره و در تمام ایام سال ضمن رصد آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه ها، از طریق شماره تلفن 141 آماده پاسخگویی به مردم است تا سفری ایمن برای کاربران جاده ای رقم بخورد.

وی با اشاره به شرایط جوی ناپایدار استان مرکزی و بارش برف و لغزندگی سطح جاده ها، از رانندگان درخواست کرد با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط لازم در رانندگی از تصادفات و سوانح جاده ای پیشگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی محورهای مواصلاتی استان مرکزی باز است/لزوم استفاده از زنجیر چرخ

تمامی محورهای مواصلاتی استان مرکزی باز است/لزوم استفاده از زنجیر چرخ