مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 09:552022-12-24اقتصادي

آمادگی همدان برای افتتاح شهرک صنفی بنکداران


برای افتتاح شهرک صنفی بنکداران و انتقال بازار حسین خانی به آن منطقه آماده هستیم.

- مسلم مخفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بازار حسین خانی به عنوان یک بازار بنکداری و عمده فروشی مواد غذایی در منطقه غرب مطرح است اما ظرفیت لازم برای خدمات دهی به مردم را با توجه به میزان مراجعه ندارد.

وی با اشاره به اینکه به علت تردد بالای خودروهای سنگین حمل بار، مسئله ترافیک معضل شده است افزود: به طوری که کسبه بازار از این مسأله نیز گلایه دارند چراکه حمل و نقل بار و جابجایی به راحتی امکان پذیر نیست ضمن اینکه در مواردی چون وقوع حادثه در این راسته امکان امدادرسانی به شکل مناسب فراهم نخواهد بود و ممکن است عواقب ناخوشایندی داشته باشد.

سرپرست فرمانداری همدان با بیان اینکه این منطقه به دلیل وجود اثر تاریخی گنبد علویان یک منطقه گردشگری محسوب می شود اما چندان نام و نشانی از این موضوع نیست تصریح کرد: تمام عوامل دست به دست هم داده تا کارایی این بازار مختل شود و خروجی مناسب نداشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه بازار احداث شده در شهرک بنکداران(شهرک صنفی بوعلی2) محلی پیشرفته و مناسب و با توجه به نیازهای روز است ادامه داد: حدود 10 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در آن انجام شده که حاصل اعتماد بخش خصوصی و دولتی به یکدیگر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی همدان برای افتتاح شهرک صنفی بنکداران

آمادگی همدان برای افتتاح شهرک صنفی بنکداران