مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 10:252022-12-24اجتماعي

سامانه جدید بارشی در استان سمنان مستقر شد/ بارش برف در ارتفاعات


نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد استان سمنان میزبان سامانه جدید کم فشار و بارشی است در نتیجه شاهد بارش برف به خصوص در نیمه شمالی استان محتمل خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نقشه های هواشناسی خبر از ورود سامانه جدید بارشی به استان سمنان می دهد.

سامانه ای که از شب گذشته وارد غرب استان شده و جایگزین سامانه مشابهی که در 72 ساعت اخیر برخی نقاط استان مانند فولاد محله را دربرگرفت، می شود.

این سامانه کم فشار بارشی طبق اعلام کارشناسان هواشناسی استان سمنان نیمه شمالی و ارتفاعات استان را بیش از دیگر نقاط متأثر خواهد کرد پلیس راه نیز اعلام کرده که در طرح زمستانی همراه داشتن زنجیر چرخ و همچنین تجهیزات زمستانی برای عبور از چهار گردنه و مسیرهای مرتفع استان الزامی است.

وضعیت جوی حاکم بر استان سمنان وضعیت جوی آسمان اقصی نقاط استان امروز و همزمان با صبح شنبه قسمتی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد اعلام شده اما به مرور بر میزان ابرها افزوده خواهد شد و از امشب شاهد استقرار کامل سامانه کم فشار بارشی در استان خواهیم بود.

شب گذشته هلال احمر به 11 خودرو و مجموعاً 33 نفر گرفتار در برف فولاد محله امداد رسانی کرده و این نشان می دهد که مردم متأسفانه علی رغم تسهیل در دسترسی رسانه ها و فضای مجازی و اطلاع رسانی، همچنان نسبت به هشدارها کم توجه هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه جدید بارشی در استان سمنان مستقر شد/ بارش برف در ارتفاعات

سامانه جدید بارشی در استان سمنان مستقر شد/ بارش برف در ارتفاعات