مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 11:202022-12-24اقتصادي

77 درصد منطقه 16 تهران بلااستفاده است


معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت:در حال حاضر 77 درصد منطقه 16 تهران بلااستفاده است و بر همین اساس باید برای بهره برداری بهتر از تهران به سمت صنایع نوآور حرکت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران همزمان با هجدهمین شنبه امید و افتخار و در مراسم افتتاح فاز نخست موزه سی مان کارخانه سیمان ری با بیان اینکه کارخانه ری به عنوان یکی از قدیمی ترین کارخانه های تهران است گفت: این کارخانه در سال 1312 آغاز به کار کرد و تا سال 1362 نیز فعال بود.

وی ادامه داد: این مجموعه 700 میلیارد تومان ارزش دارد و شهرداری نیز 25 میلیارد تومان بصورت نقدی برای این کارخانه هزینه کرده است.

صارمی با بیان اینکه باید از نقاط مختلف تهران استفاده بهینه کرد گفت: برای مثال در حال حاضر 77 درصد منطقه 16 تهران بلااستفاده است و بر همین اساس باید برای بهره برداری بهتر از تهران به سمت صنایع نوآور حرکت کنیم.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با بیان اینکه کارخانه سیمان ری به عنوان یک میراث حفظ شده است گفت: این مکان 30 سال در اختیار شهرداری تهران بوده است و می تواند برای تمام کشور یک الگو باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

77 درصد منطقه 16 تهران بلااستفاده است

77 درصد منطقه 16 تهران بلااستفاده است