مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 11:402022-12-24بين الملل

رزمایش کم سابقه نیروی فضایی آمریکا با انگلیس، کانادا و استرالیا


نیروی فضایی ارتش آمریکا به برگزاری رزمایش مشترکی با نیروهایی از ارتش های انگلیس، کانادا و استرالیا با هدف تقویت آمادگی خود برای جنگ فرضی در اروپا پرداخته است؛ - نیروی فضایی ارتش آمریکا به برگزاری رزمایش مشترکی با نیروهایی از ارتش های انگلیس، کانادا و استرالیا با هدف تقویت آمادگی خود برای جنگ فرضی در اروپا پرداخته است؛ رزمایشی که بزرگترین مانور از این نوع در تاریخ آن محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از راشا تودی، واحد موسوم به فرماندهی آمادگی و تمرین فضایی در ارتش آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد، سه مانور تحت عنوان Space Flag 23-1 هر کدام برای مدت دو روز اوایل ماه جاری میلادی در محل پایگاه شریور متعلق به نیروی فضایی آمریکا در کلرادو برگزار شدند.

سرهنگ آلبرت هریس، مقام ارشد نیروی فضایی آمریکا بیان داشت: این رزمایش ها در راستای توانمندسازی شرکت کنندگان برای اجرای تمرین تکنیک های جنگ مداری، تکنیک های جنگ الکترونیکی، تکنیک های اشراف بر حوزه فضا و فرماندهی اطلاعاتی برگزار شدند.

هریس اضافه کرد: این رزمایش های Space Flag متمرکز بر سناریویی مرتبط با فرماندهی اروپای ارتش آمریکا بودند، بنابراین ما خواستیم تا مشکل را در این میدان مطرح کرده و قابلیت مان را برای کسب پیروزی در این سناریو بر مبنای مسائل مختلفی که به این تیم ارائه کردیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش کم سابقه نیروی فضایی آمریکا با انگلیس، کانادا و استرالیا

رزمایش کم سابقه نیروی فضایی آمریکا با انگلیس، کانادا و استرالیا