مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 13:152022-12-24اجتماعي

پخش 130 تُن شن و نمک در جاده های مواصلاتی اردستان


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان بر ضرورت توجه به ایمن سازی نقاط حادثه خیز محور اردستان - زواره تأکید کرد و گفت: یک نقطه بسیار حادثه خیز در این محور وجود دارد که لازم است نسبت به ایمن سازی آن اقدام جدی انجام شود.

- ابوالفضل کوهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هم زمان با فصل سرما طرح زمستانی نیروهای راهداری آغاز شده است و نیروهای اداره اردستان در راهدارخانه بقم و ظفرقند همراه با ماشین آلات و تجهیزات در آماده باش هستند.

وی با اشاره به اقدامات اداره راهداری در یک ماهه گذشته در محورهای شهرستان، افزود: نیروهای راهداری شهرستان اردستان از شروع فصل سرما تاکنون حدود 130 تن شن و نمک در جاده های منطقه پخش کردند و در حال حاضر در تمام جاده های اردستان تردد برقرار است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان یکی از مشکلات جاده ای شهرستان را جانمایی باند دوم محور اردستان - زواره عنوان کرد و تصریح کرد: یک نقطه بسیار حادثه خیز در این محور و روبروی شهرک صنعتی اردستان وجود دارد که باعث شده رانندگان موتورسیکلت و ماشین خلاف جهت حرکت کنند و هر لحظه امکان وقوع حادثه ناگوار وجود دارد که باید هر چه زودتر برای رفع این نقطه برنامه ریزی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش 130 تُن شن و نمک در جاده های مواصلاتی اردستان

پخش 130 تُن شن و نمک در جاده های مواصلاتی اردستان