مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 13:402022-12-24دانش

انجمن نویسندگان کودک و نوجوان 25 ساله شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی انجمن نویسندگان کودکان و نوجوانان، مهدی حجوانی رییس هیات مدیره این انجمن، در ابتدای مراسم با اشاره به سنت دیرینه برگزاری آیین سالگرد تاسیس انجمن طی 24 سال گذشته، - مراسم بیست و پنج سالگی تاسیس انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، پنجشنبه اول دی 1401 با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی انجمن نویسندگان کودکان و نوجوانان، مهدی حجوانی رییس هیات مدیره این انجمن، در ابتدای مراسم با اشاره به سنت دیرینه برگزاری آیین سالگرد تاسیس انجمن طی 24 سال گذشته، گفت: این دورهمی امسال هم طبق روال گذشته انجام می شود؛ با این تفاوت که برای ایجاد نوعی همدلی با شرایط جامعه و مردم، یادی از درگذشتگان انجمن خواهیم کرد که طی دوران کرونا جز در فضای مجازی، امکان پرداختن به او میسر نبود.

محمود برآبادی نیز در این مراسم با تاکید بر همگرایی و تمرین دموکراسی به عنوان یکی از کارکرد نهاد های مدنی در جامعه، به ضرورت حضور فعال تر نویسندگان، شاعران، مترجمان و پژوهشگران ادبیات کودک و نوجوان در فضای فرهنگی اجتماع پرداخت.

در بخش دیگری از این برنامه، مرجان فولادوند طی سخنانی با تبیین تاثیر آیین مهر بر فرهنگ مدنیت ایران درباره فلسفه شادی در اساطیر این سرزمین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن نویسندگان کودک و نوجوان 25 ساله شد

انجمن نویسندگان کودک و نوجوان 25 ساله شد