مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 15:152022-12-24اجتماعي

باد و بارشهای پراکنده میهمان امروز یزد


هواشناسی استان یزد برای امروز بارش های پراکنده به ویژه در ارتفاعات به صورت برف و به دنبال کاهش دمای شبانه را پیش بینی کرد.

- ایسنا/یزد هواشناسی استان یزد برای امروز بارش های پراکنده به ویژه در ارتفاعات به صورت برف و به دنبال کاهش دمای شبانه را پیش بینی کرد.

هواشناسی استان با توجه به ارزیابی نقشه های همدیدی و آینده نگر، برای امروز شنبه سوم دیماه افزایش ابر و بارش پراکنده بعضاً رگبار باران و در ارتفاعات به صورت برف، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و متعاقب آن کاهش دمای شبانه و تشکیل مه پیش بینی کرده است.

البته از دوشنبه تا سه شنبه به علت سردی و سکون نسبی هوا، مناطق صنعتی و پرتردد شهری مستعد انباشت آلاینده های جوی خواهد بود ولی از عصر سه شنبه تا اواخر وقت چهارشنبه با قرارگیری در دامنه امواج ناپایدار جوی، افزایش ابر و بارش پراکنده برف و باران بویژه در ارتفاعات و کاهش محسوس دما و تشکیل مه، پیش بینی شده است.

بیشترین بارش شبانه روز گذشته مربوط به بیداخوید به میزان 4.

5 میلیمتر باران و سه سانتی متر برف گزارش شده است.

کمینه دمای صبح امروز استان نیز از سبزدشت با دمای 2- درجه و بیشینه عصر دیروز از بافق به میزان 18 درجه سانتیگراد گزارش شده است، دمای شهر یزد نیز طی این مدت بین پنج تا 14 درجه سانتیگراد در نوسان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باد و بارشهای پراکنده میهمان امروز یزد

باد و بارشهای پراکنده میهمان امروز یزد