مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 15:212022-12-24حوادث

دستگیری اشرار مسلح مامورنما در کشور/ 6 کیلو طلای مسروقه کشف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان امروز بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات تحت پوشش مأمور درشهرستان لارستان و متواری شدن سارقان به استان هرمزگان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت اعضای باند 4 نفره سارقان مسلح سابقه دار را شناسایی و متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار جعفری اظهارداشت: اعضای این باند که تحت پیگرد قضایی قرار داشتند دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت های مسلحانه و بعنف، قتل، آدم ربایی، شرارت، اخلال در نظم عمومی، کلاهبرداری، حمل و نگهداری سنگین مواد مخدر و … هستند.

  فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 6 کیلو و 500 گرم طلاجات مسروقه متعلق به مال باخته، یک قبضه سلاح برنو غیرمجاز، یک قبصه اسلحه ساچمه زنی غیرمجاز، 4 دستگاه بی سیم دستی آماده به کار، البسه نظامی، یک دستگاه تلفن ماهواره ای، 60 عددفشنگ جنگی کلاش، 62 عددفشنگ برنو، 55 فشنگ ساچمه زنی، 4 دستگاه دوربین دید در شب کشف و 4 دستگاه خودروی سواری متعلق به این باند نیز توقیف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اشرار مسلح مامورنما در کشور/ 6 کیلو طلای مسروقه کشف شد

دستگیری اشرار مسلح مامورنما در کشور/ 6 کیلو طلای مسروقه کشف شد