مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 16:452022-12-24پزشكي

احتمال افزایش موارد ابتلا به کرونا وجود دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به افزایش موارد ابتلا به کرونا و فوت براثر این بیماری در سایر نقاط جهان و کاهش سطح ایمنی در جامعه و افت میزان رعایت دستورالعمل های پیشگیرانه، - احتمال افزایش موارد ابتلا در کشور و فارس وجود دارد.

دکتر سید وحید حسینی در نشست شنبه سوم دیماه ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ضمن بیان اینکه در برخی کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیای شرقی شاهد افزایش موارد ابتلا و فوت ناشی از کرونا هستیم، افزود: در کشورهای ژاپن، آمریکا، آلمان و برزیل تنها در بیست و چهار ساعت، شاهد بروز بیش 310 هزار مورد جدید ابتلا و 1600 مرگ ناشی از ابتلا به کووید19 بوده ایم.

این استاد دانشگاه ضمن اشاره به کاهش سطح ایمنی و به حداقل رسیدن میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های تنفسی نظیر کرونا، گفت: کاهش جدی رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جامعه و اوج گرفتن موارد ابتلا و فوت کرونا در برخی نقاط جهان، احتمال افزایش روند شیوع کروناویروس در ایران و فارس باید جدی گرفته شود.

او مهمترین راهکار برای مقابله با بحران افزایش موارد ابتلا و رشد آمارهای کرونا را ارتقاء سطح ایمنی افراد به ویژه گروه های هدف نظیر سالمندان، مبتلایان به بیماری های زمینه ای، کودکان و مادران بارادار دانست و گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افزایش موارد ابتلا به کرونا وجود دارد

احتمال افزایش موارد ابتلا به کرونا وجود دارد