مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 16:502022-12-24اجتماعي

5000 تن نمک و شن در راهدارخانه های گلستان ذخیره شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به بارش ها و برودت هوا در فصل زمستان، گفت: پنج هزار تن نمک و شن در راهدارخانه های گلستان ذخیره شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عادل مصدقی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای انجام عملیات یخ زدایی راه ها در قبل و حین بارش های زمستانی میزان 10 هزار تن نمک و شن پیش بینی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: تاکنون بیش از پنج هزار تن از این میزان در انبارهای شن و نمک راهدارخانه های مناطق کوهستانی و برفگیر استان ذخیره سازی شده است.

وی ادامه داد: بخش راهداری استان دارای 22 دستگاه ماشین آلات برفروبی مکانیزه بوده که در 10 پایگاه راهداری مناطق جنوب استان مستقر هستند.

مصدقی بیان کرد: در صورت بارش های فراگیر و گسترده هم از طریق کمپرسی های تیغه دار با ظرفیت نیروهای انسانی کمک گرفته می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اضافه کرد: هم اکنون براساس پیش بینی های هواشناسی، محورهای کوهستانی استان به اندازه پنج سانتی متر از برف سفیدپوش شده اند و گشت های راهداری و ترابری هم در حال انجام عملیات راهداری هستند.

مصدقی همچنین توصیه اش به رانندگان در وهله اول پرهیز از سفر به مناطق کوهستانی و در صورت ضرورت به همراه داشتن زنجیرچرخ و دانستن نحوه بستن آن و سایر تجهیزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 تن نمک و شن در راهدارخانه های گلستان ذخیره شد

5000 تن نمک و شن در راهدارخانه های گلستان ذخیره شد