مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 20:202022-12-24فناوري

برنامه ریزی برای اجرای طرح ملی «فیبر نوری درب منازل» در لرستان


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان بر ضرورت برنامه ریزی برای اجرای طرح ملی «فیبر نوری درب منازل» در این استان خبر داد.

- خرم آباد- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان بر ضرورت برنامه ریزی برای اجرای طرح ملی فیبر نوری درب منازل در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی صارمی امروز شنبه در نشست با نمایندگان شرکت های اف سی پی بر لزوم برنامه ریزی و اجرای پروژه فیبر نوری درب منازل و کسب و کارها ( FTTH ) در استان تاکید کرد.

وی ضمن اشاره به اهمیت و اولویت این طرح ملی که از پروژه های اولویت دار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و زیر ساخت پایدار و پر سرعت در حوزه ارتباطات ثابت و شهر هوشمند است، گفت: بر اساس تکالیف مندرج در طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات و برنامه ریزی برای پوشش 80 درصدی پهنای باند ثابت خانوارها با سرعت متوسط دسترسی 25 مگابیت بر ثانیه و عملیاتی کردن برش استانی 20 میلیون پورت پرسرعت فیبر نوری، بایستی اپراتورهای دارای مجوز با هماهنگی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و پس از معرفی به آای سی تی استان نسبت به شروع عملیات اجرایی پروژه در استان برنامه ریزی و اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای اجرای طرح ملی «فیبر نوری درب منازل» در لرستان

برنامه ریزی برای اجرای طرح ملی «فیبر نوری درب منازل» در لرستان