مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 21:002022-12-24اقتصادي

استمرار جریان گاز در گلستان نیازمند صرفه جویی جدی مشترکان است


با توجه به ورود جبهه هوای سرد به استان و کاهش محسوس دما، برای استمرار و تامین جریان گاز نیازمند صرفه جویی جدی مشترکان بخش های مختلف هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، علی طالبی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر استمرار فعالیت سامانه سرد و بارشی ضرورت دارد تا مردم در مصرف گاز نهایت صرفه جویی را اعمال کرده و تا حد امکان از یک بخاری در منزل استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان افزود: مشترکان می توانند تنها با کاهش حداقل یک درجه دمای منزل، حدود 6 درصد در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

وی از مدیران دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی، سازمان ها، مؤسسات و شرکت های دولتی و خصوصی، نهادهای انقلاب اسلامی استان گلستان درخواست کرد تا به منظور پیشگیری از افت فشار گاز، رعایت اعتدال را در مصرف گاز طبیعی داشته باشند.

طالبی ضمن توصیه به صرفه جویی و درست مصرف کردن گاز طبیعی، گفت: پوشیدن لباس های ضخیم زمستانه، استفاده از یک بخاری در منزل، کم کردن یک درجه از گرمای محیط، نصب پرده های ضخیم، مسدود کردن روزنه های ورود هوای سرد با در نظر گرفتن هوای مورد نیاز برای سوخت وسایل گاز سوز، تنظیم دمای اتاق در حد استاندارد بین 18 تا 21 سانتیگراد ازجمله اقداماتی است که می تواند در این راستا مفید باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار جریان گاز در گلستان نیازمند صرفه جویی جدی مشترکان است

استمرار جریان گاز در گلستان نیازمند صرفه جویی جدی مشترکان است