مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 21:402022-12-24سياسي

لزوم استفاده حداکثری از راهیان نور برای جهاد تبیین


راهیان نور امسال به خاطر پساکرونا و شرایط حساس کشور و جنگ ترکیبی دارای اهمیت بوده و ضروری است که با یک نگاه جامع به جهاد تبیین بپردازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله اعرافی امروز در دیدار اعضای شورای سیاستگذاری راهیان نور حوزه های علمیه که در دفتر مدیر حوزه برگزار شد در سخنانی گفت: نقش زیارت در منطق اسلام و منطق اهل بیت (ع) یک اصل بزرگ عبادی و معنوی می باشد که خود یک روش ممتاز تربیتی است و موجب سازندگی رشد معنوی می شود.

وی افزود: در منطق اسلام زیارت یک مدرسه است که زائر در آن درس می گیرد و در این نگاه زیارت مزوری که از دنیا رفته است با مزوری که زنده است هیچ تفاوتی ندارد و همه آن برکات نصیب شخصی که به زیارت مزور از دنیا رفته نیز می شود.

مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه زیارت ارزش مهم تربیتی دارد و دامنه این زیارت نیز شهدا را نیز در برخواهد داشت خاطرنشان ساخت: آنچه که با شهدا در ارتباط است از قداست برخوردار است از آن رزمنده ای که در راه خدا به جهاد برخاسته است تا آن سرزمینی که رزمنده و مجاهد فی سبیل الله در آنجا به جهاد پرداخته و شهید شده است همه از قداست خاصی برخوردار می باشند.

آیت الله اعرافی با اشاره به اینکه راهیان نور از ویژگی های ممتاز زیادی در ابعاد مختلف برخوردار است گفت: در راهیان نور هم زیارت هست و هم ارتباط برقرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده حداکثری از راهیان نور برای جهاد تبیین

لزوم استفاده حداکثری از راهیان نور برای جهاد تبیین