مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 00:002022-12-24پزشكي

بازگشت مجدد کرونا با یک فوتی در کهگیلویه و بویراحمد


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از شیوع مجدد کروناویروس به استان کهگیلویه و بویراحمد با یک فوتی خبر داد.

- محمد غلام نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا از افزایش شمار قربانیان کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد به هزار و 126 نفر خبرداد و گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته یک بیمار کرونایی در این استان دیگر جان خود را از دست داد.

وی افزود: هم اکنون 46 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 9 بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 96 هزار 272 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

غلام نژاد با اشاره به آزمایش های انجام شده در استان در 24 ساعت گذشته، تصریح کرد: از 63 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه های استان که شامل آزمایش های پی سی آر ورپید تست است حدود 24 درصد موارد مثبت بودند.

وی ادامه داد: موج جدیدی از اُمیکرون در کشور چین شدت پیدا کرده و در برخی کشورهای اروپایی نیز همچنان مرگ ومیر سه رقمی دارند که احتمالا پیک هشتم در ایران و به تبع آن در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در راه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که پزشک متخصص عفونی است به مردم استان توصیه کرد: مردم جهت پیشگیری و انتقال این بیماری ویروسی، در محیط های شلوغ و سربسته و در برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت مجدد کرونا با یک فوتی در کهگیلویه و بویراحمد

بازگشت مجدد کرونا با یک فوتی در کهگیلویه و بویراحمد