مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 01:552022-12-24حوادث

کارشناسان مدیریت بحران راننده برفگیر در «امین آباد» را نجات دادند


رییس گروه حوادث غیرمترقبه و امداد و نجات اداره کل مدیریت بحران استان تهران از نجات راننده خودرو گرفتار در برف توسط کارشناسان این اداره حین ماموریت در محور «امین آباد» خبر داد.

- فیروزکوه- رییس گروه حوادث غیرمترقبه و امداد و نجات اداره کل مدیریت بحران استان تهران از نجات راننده خودرو گرفتار در برف توسط کارشناسان این اداره حین ماموریت در محور امین آباد خبر داد.

احمد مختاری در گفتگو با خبرنگار مهر ، از نجات سرنشین یک خودرو گرفتار شده در برف واقع در محور امین آباد خبر داد و اظهار داشت: با توجه به مأموریت محوله از سوی اداره کل مدیریت بحران استان تهران مبنی بر بازدید و ارزیابی از روند خدمات رسانی دستگاه های خدمات رسان در محورهای برف گیر فیروزکوه و در پی بارش شدید برف در این محور مشاهده شد که یک دستگاه خودرو حامل یک سرنشین در برف گرفتار شده است.

مختاری افزود: با توجه به اینکه کارشناسان اداره کل مدیریت بحران استان تهران در حال مأموریت بودند، پس از بررسی دقیق موقعیت راننده و خودرو با همراهی مدیر بحران فرمانداری فیروزکوه و با توجه به برودت و تاریکی هوا به کمک مسافر در راه مانده رفته و با اجرای عملیات امداد و نجات، سرنشین و خودرو از برف نجات یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان مدیریت بحران راننده برفگیر در «امین آباد» را نجات دادند

کارشناسان مدیریت بحران راننده برفگیر در «امین آباد» را نجات دادند