مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 08:552022-12-25حوادث

گاز مونوکسید کربن 9 نفر را در رفسنجان و انار راهی بیمارستان کرد


رییس مرکز مدیریت سوانح و فوریت های پزشکی شهرستان رفسنجان از مسمومیت 9 نفر در رفسنجان و انار با گاز مونوکسیدکربن به علت بی‎احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی در نصب بخاری گازی خبر داد.

- ایسنا/کرمان رییس مرکز مدیریت سوانح و فوریت های پزشکی شهرستان رفسنجان از مسمومیت 9 نفر در رفسنجان و انار با گاز مونوکسیدکربن به علت بی‎احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی در نصب بخاری گازی خبر داد.

دکتر محمدرضا حسینی زینلی شامگاه سوم دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی 48 ساعت گذشته مسمومیت با گاز مونوکسید کربن 9 نفر را در رفسنجان و انار راهی بیمارستان کرد.

وی بیان کرد: براین اساس کارشناسان اورژانس 115 به سه ماموریت مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در شهر انار و روستای راویز اعزام شدند که این حوادث در مجموع 9 مصدوم(7 خانم و 2 آقا) بر جای گذاشت که شش نفر از آنها جهت تکمیل درمان توسط آمبولانس اورژانس 115 به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس مرکز مدیریت سوانح و فوریت های پزشکی شهرستان رفسنجان تصریح کرد: بنا به گفته شاهدان عینی دلایل این حوادث عدم رعایت نکات ایمنی در نصب بخاری گازی و استفاده از زغال برای گرمایش در فضای بسته اعلام شده است.

حسینی زینلی اضافه کرد: از همشهریان تقاضا داریم با توجه به شروع فصل زمستان و سردی هوا با رعایت اصول ایمنی در نصب بخاری و عدم استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز مونوکسید کربن 9 نفر را در رفسنجان و انار راهی بیمارستان کرد

گاز مونوکسید کربن 9 نفر را در رفسنجان و انار راهی بیمارستان کرد