مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 09:402022-12-25اقتصادي

74 فرصت سرمایه گذاری در خراسان شمالی احصا شد


سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان شمالی از احصا 74 فرصت سرمایه گذاری در استان خبر داد و گفت: طی سال جاری هزار و 200 میلیارد تومان در صنایع پایین دستی سرمایه گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر فخر موحدی صبح یک شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسعه استان توسط صنایع امری غیر ممکن نیست زیرا که وجود صنایع بزرگ موجب اثربخشی در توسعه و اقتصاد استان شده است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان شمالی ادامه داد: در سفر رییس جمهور سه تفاهم نامه با شرکت های شستا، آلومینا و اسفراین با محوریت ایمیدرو منعقد شد.

وی افزود: تلاش های بسیاری برای تسریع در توسعه در سفر رییس جمهور صورت گرفت که نیازمند همت بالای مدیران در اجرای مصوبات هستیم و همچنین از قوه قضاییه نیز جهت حمایت از این پروژه ها استفاده خواهیم کرد.

فخر موحدی با بیان اینکه از یکسال گذشته تاکنون 74 فرصت سرمایه گذاری در استان احصا شده، خاطر نشان کرد: هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار در صنایع پایین دستی شهرستانهای بجنورد، اسفراین، گرمه و جاجرم سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: 48 درصد درآمدهای مالیاتی استان در 9 ماهه امسال از صنایع بزرگ استان بوده است.

فخر موحدی به رشد صادرات استان نیز اشاره کرد و گفت: در هشت ماهه امسال رقم صادرات از صنایع بزرگ استان به سوی صنایع پایین دستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

74 فرصت سرمایه گذاری در خراسان شمالی احصا شد

74 فرصت سرمایه گذاری در خراسان شمالی احصا شد