مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 09:402022-12-25حوادث

30 نفر در جاده های برفی استان سمنان امدادرسانی شدند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان، گفت: ماموران امدادی بامداد در چند عملیات جداگانه، مجموعاً به 30 نفر در جاده های برفی استان امداد رسانی کردند.

- مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به بارش برف و کولاک در جاده های برف گیر استان سمنان طی 24 ساعت گذشته، تاکید کرد: بارش برف بامداد امروز باعث واژگونی یک دستگاه پراید با شش سرنشین در محور میامی- شاهرود شد که با حضور عوامل امدادی همه سرنشینان امداد رسانی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه این تنها حادثه رانندگی دیشب نبود بلکه واژگونی یک کامیون در کیلومتر 17 محور فولاد محله به کیاسر نیز باعث مصدومیت یک سرنشین این کامیون شد، ابراز کرد: با حضور عوامل امدادی این سرنشین کامیون نیز به بیمارستان منتقل شد.

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه در حادثه سوم برخورد پژو 206 با کوه پس از انحراف از جاده باعث گرفتاری این خودرو شده بود که سه نفر امداد رسانی شدند، تاکید کرد: این حادثه در محور دامغان- سمنان رخ داد و خوشبختانه کسی آسیب ندید و تنها سه سرنشین این خودرو اسکان و امداد رسانی شدند.

محمد خانی با بیان اینکه مجموعاً در این تصادفات 10 نفر امدادرسانی شدند، تاکید کرد: گرفتار شدن 10 تریلی با 20 سرنشین در محور دامغان به سمت جندق نیز باعث اعزام تیم های امدادی هلال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 نفر در جاده های برفی استان سمنان امدادرسانی شدند

30 نفر در جاده های برفی استان سمنان امدادرسانی شدند