مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 09:502022-12-25سياسي

مصوبه خرید قطعات مترو هنوز عملیاتی نشده است


مصوبه خرید قطعات مترو تایید شده اما نزدیک دو ماه است که به رغم مکاتبات، هنوز این موضوع عملی نشده است وامیدواریم سلایق شخصی بر انجام فعالیت ها حاکم نباشد.

- اصفهان-رییس شورای شهر اصفهان گفت: مصوبه خرید قطعات مترو تایید شده اما نزدیک دو ماه است که به رغم مکاتبات، هنوز این موضوع عملی نشده است وامیدواریم سلایق شخصی بر انجام فعالیت ها حاکم نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نورصالحی صبح امروز در نطق پیش از دستور شصت و نهمین جلسه علنی شورای شهر با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: ان شاء الله شفاعت و دعای آن حضرت مشمول حال همه ما شود و توفیق بهره برداری از این ایام را داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: امروز چهارم دی ماه مصادف با سالروز ولادت حضرت مسیح (ع) است که این مناسبت را به همه مؤمنین و پیروان آن حضرت تبریک می گوییم.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری مجمع عمومی شرکت اتوبوسرانی در صحن امروز شورا، گفت: با حضور شهردار اصفهان به عنوان رییس هیأت مدیره، مجمع عمومی شرکت اتوبوسرانی به منظور تصویب ترازنامه و صورت های مالی و تفریق بودجه 1400 این شرکت در دستور کار است.

وی با اشاره به چهاردهمین جلسه مشترک بین شورای شهر و نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در اولین جمعه هر ماه، این جلسه تشکیل و موضوعات مهم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه خرید قطعات مترو هنوز عملیاتی نشده است

مصوبه خرید قطعات مترو هنوز عملیاتی نشده است