مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 09:502022-12-25پزشكي

3 هزار بیمار دیابتی خراسان شمالی انسولین دریافت می کنند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از شناسایی 13 بیمار دیابتی در استان خبر داد و گفت: 3 هزار نفر در سامانه بیماری های نادر وزارت بهداشت ثبت شده اند و انسولین دریافت می کنند.

- علی عفتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که اکنون 13 هزار بیمار دیابتی در استان شناسایی شده اند، اظهار کرد: 3 هزار بیمار دیابتی از این آمار، در سامانه بیماری های نادر وزارت بهداشت ثبت شده اند و انسولین دریافت می کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه دو مرکز تخصصی دیابت استان در بجنورد و شیروان روزانه برای ارائه خدمات به بیماران فعال هستند، ادامه داد: یک پزشک متخصص داخلی روزانه در مرکز دیابت شیروان خدمات درمانی ارائه می کند و در کلینیک تخصصی بیمارستان امام رضا (ع) یک پزشک متخصص داخلی و یک پزشک متخصص غدد حضور دارند.

وی با بیان این که بیماران دیابت با مراجعه به این دو مرکز می توانند علاوه بر خدمات درمانی، خدمات آموزشی نیز دریافت کنند، خاطرنشان کرد: 2 کارشناس متخصص دیابت و دو کارشناس متخصص تغذیه نیز در این مراکز حضور داشته و اقدام به ارائه خدمت می کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: بیماران دیابتی پس از شناسایی و ویزیت بیمار توسط مراکز بهداشتی، در صورت نیاز به کلینیک تخصصی ارجاع داده می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار بیمار دیابتی خراسان شمالی انسولین دریافت می کنند

3 هزار بیمار دیابتی خراسان شمالی انسولین دریافت می کنند