مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 10:502022-12-25اجتماعي

250کیلومتر محورهای مواصلاتی استان سمنان برف روبی شد


سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری استان سمنان از برف روبی 250کیلومتر راه های استان خبر داد و گفت: بیش از 450تن شن و نمک استفاده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید صداقت صبح یک شنبه در حاشیه بازدید از راه های ورودی شهر سمنان با بیان اینکه همزمان با آغاز زمستان و بارش برف در برخی محورهای مواصلاتی استان تدابیر لازم برای جلوگیری از مسدود شدن راه ها به کار گرفته شد، ابراز داشت: شب گذشته 250 کیلومتر محورهای مواصلاتی استان سمنان توسط عوامل راهداری برف روبی شدند.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از انسداد راه ها بیش از 450 تن شن و نمک در محورهای مواصلاتی استان سمنان استفاده شده است، افزود: سامانه بارشی در محورهای سمنان، دامغان و مهدی شهر بیش از سایر محورهای استان بوده است.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری استان سمنان با بیان اینکه 70 راننده و راهدار با 50 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین و نیمه سنگین تمام توان خود را برای باز نگه داشتن محورها به کار بستند، ابراز داشت: در برخی راه ها عملیات نمک پاشی و برف روبی همچنان ادامه دارد تا تردد ایمن در تمامی راه های تحت پوشش استان برقرار شود.

صداقت در ادامه تصریح کرد: سمنان-دامغان، فولادمحله-دشت بو، دامغان-چشمه علی، دیباج-گلوگاه، شهمیرزاد-فولادمحله، شهمیراد-مهدی شهر، شهمیرزاد-چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250کیلومتر محورهای مواصلاتی استان سمنان برف روبی شد

250کیلومتر محورهای مواصلاتی استان سمنان برف روبی شد