مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 10:552022-12-25اجتماعي

محورهای ترددی کرمانشاه باز هستند/تلاش200راهداربرای بازگشایی راهها


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه با اشاره به تلاش 200 راهدار کرمانشاهی برای بازگشایی راه ها، گفت: محورهای ترددی کرمانشاه همگی باز هستند.

- فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به بارش برف طی 24 ساعت گذشته در جاده های استان کرمانشاه عملیات برف روبی در جاده ها همزمان با شروع بارش ها آغاز شده است.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته 32 محور روستایی که به دلیل بارش برف مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد و در حال حاضر هیچ محور مسدودی در استان کرمانشاه نداریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: محورهای روستایی مسدود شده عمدتاً در شهرستان های: سنقر و کلیایی، اسلام آبادغرب، کنگاور و صحنه قرار داشتند.

وی ادامه داد: در همین مدت بیش از 2 هزار و 200 کیلومتر باند برف روبی در محورهای اصلی و روستایی توسط 200 نیروی راهداری فعال در استان انجام گرفته که از این میزان حدود هزار و 390 کیلومتر در محورهای اصلی و 830 کیلومتر در محورهای روستایی بوده است.

کرمی خاطرنشان کرد: راهداران کرمانشاهی از 120 دستگاه ماشین آلات برف روبی استفاده می کنند و طی 24 ساعت گذشته در مجموع بیش از 750 تن شن و نمک در محورهای مواصلاتی مصرف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای ترددی کرمانشاه باز هستند/تلاش200راهداربرای بازگشایی راهها

محورهای ترددی کرمانشاه باز هستند/تلاش200راهداربرای بازگشایی راهها