مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 12:002022-12-25اجتماعي

مجال حرف زدن و ابراز عقاید را برای دانش آموزان فراهم کنیم


مشاور وزیر آموزش وپرورش در امور تشکل ها گفت: سند تحول بنیادین آموزش وپرورش نقشه راه و مسیر حرکت تمام فعالیت های مدارس است و پرداختن ویژه به مسائل تربیتی یکی از ارکان اصلی این سند است.

- مشاور وزیر آموزش وپرورش در امور تشکل ها گفت: سند تحول بنیادین آموزش وپرورش نقشه راه و مسیر حرکت تمام فعالیت های مدارس است و پرداختن ویژه به مسائل تربیتی یکی از ارکان اصلی این سند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید بابک هاشمی نکو در جمع مدیران مدارس شهرستان میناب اظهار کرد: آموزش وقتی به موفقیت خواهد رسید که مبتنی بر عدالت آموزشی باشد و باید تلاش کرد که به این عدالت آموزشی نزدیک شویم.

وی افزود: گفتمان مورد نیاز مدارس، گفتمان تربیتی است و از آنجایی که تربیت یک اثر تعاملی است، احیای اصلی تربیت و فعالیت های تربیتی باید محور برنامه ها و فعالیت های مدارس قرار گیرد.

هاشمی ادامه داد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقشه راه و مسیر حرکت تمام فعالیت های مدارس است که پرداختن ویژه به مسائل تربیتی یکی از ارکان اصلی این سند به شمار می آید.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تشکل ها با بیان اینکه هماهنگی ارکان مدرسه موفقیت بیشتر اهداف تربیتی و آموزشی را به همراه خواهد داشت، اظهارکرد: نسل دانش آموزی امروز، نسلی آرمانگراست و باید مجال حرف زدن و ابراز احساسات و گفتن عقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجال حرف زدن و ابراز عقاید را برای دانش آموزان فراهم کنیم

مجال حرف زدن و ابراز عقاید را برای دانش آموزان فراهم کنیم