مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 13:102022-12-25سياسي

اقدام ضربتی و تصمیم های اضطراری راهگشای مشکلات چهارباغ نیست


یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه فضای چهارباغ، نمادها، علائم و نشانه های آن باید شایسته و در خور فضای فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی باشد، - ایسنا/اصفهان یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه فضای چهارباغ، نمادها، علائم و نشانه های آن باید شایسته و در خور فضای فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی باشد، گفت: هرگونه اقدام ضربتی و تصمیمات اضطراری و موردی راه حل مناسب و راهگشا برای حل معضلات آن نخواهد بود.

سید امیر سامع در نطق میان دستور شصت و نهمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان که امروز (یکشنبه، 4 دی ماه) برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت اماکن عمومی شهر از حیث اتفاقات و رویدادهایی که در آن جاری است همواره موردنظر و نقد افراد و گروه های مختلف شهر است.

یکی از این محورها چهارباغ است که هرگونه تصمیم درباره آن باید همراه با در نظر گرفتن ابعاد مختلف باشد.

وی گفت: چهارباغ می تواند محلی برای حضور امن خانواده ها، تجلی ارزش های دینی، اخلاقی، هنری، معماری و ظرفیت های علمی جوانان و مردم فرهیخته شهر اصفهان باشد.

عضو شورای شهر اصفهان افزود: مدرسه علمیه چهارباغ، مساجد، کتابخانه، بوستان، انهار، سینما، تئاتر، فروشگاه ها و نمایشگاه های صنایع دستی و معماری دل نشین و فضای سبز خرم و چشم انداز دینی چهارباغ میراث تاریخی و طبیعی است که گذشتگان ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام ضربتی و تصمیم های اضطراری راهگشای مشکلات چهارباغ نیست

اقدام ضربتی و تصمیم های اضطراری راهگشای مشکلات چهارباغ نیست