مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 13:562022-12-25سياسي

آزادی 42 زندانی محکوم به قصاص نفس در سیستان و بلوچستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزری فارس از زاهدان، با توجه به تاکید بر تشکیل کارگروه نحوه مشارکت مردم برای پیگیری صلح در پرونده های قتل، صبح امروز هفتمین جلسه کارگروه در استان تشکیل شد که نتایج بسیار خوبی را در زمینه سازش پرونده های مهم در استان به دنبال داشته است.

حجت الاسلام علی مصطفوی نیا صبح امروز در هفتمین جلسه کارگروه صلح در پرونده های قتل استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون با همکاری کارگروه نحوه مشارکت مردم برای پیگیری صلح در پرونده های قصاص، صلح یاران، اعضای شورای حل اختلاف و هماهنگی هایی که بین مبادی ذیربط صورت گرفته 42 فقره پرونده قصاص در استان سیستان و بلوچستان به سازش ختم شده است.

وی افزود: بنای دستگاه قضایی در دوره تحول و تعالی بهره گیری بیش از پیش از ظرفیت صلح و سازش برای بازگشت به زندگی محکومین به قصاص با جلب نظر مساعد اولیای دم مقتولین، است در همین راستا استان سیستان و بلوچستان در استفاده از ظرفیت بزرگان اقوام، علماء و افراد صاحب نفوذ برای حل اختلافات و ایجاد صلح و سازش سابقه دیرینه و درخشانی دارد و امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت ها بیش از پیش استفاده کنیم.

رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان در ادامه تاکید کرد: تلاش در راستای صلح و سازش و پیوند دادن دو طایفه به هم، اجر معنوی بسیار والایی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 42 زندانی محکوم به قصاص نفس در سیستان و بلوچستان

آزادی 42 زندانی محکوم به قصاص نفس در سیستان و بلوچستان