مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 14:102022-12-25سياسي

گرفتار «جنگ روایت ها و روحیه تکبر» شده اید


خسروپناه در پاسخ به اظهارات اخیر حجت الاسلام انصاری راد نوشت: بی شک کشور به اصلاحات جدی نیاز دارد؛ اما راه اصلاح آن نیست که نوشتی و اسلام آمریکایی و غرب زدگی، - کشور را تجزیه میکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام خسروپناه، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی طی یادداشتی، به سخنان اخیر حجت الاسلام حسین انصاری راد پاسخ داده است.

که در این یادداشت آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم ثُمَّ کانَ عاقِبَهَ الَّذِینَ أَساؤُا السُّوای‏ أَنْ کَذَّبُوا بِآیاتِ اللَّهِ وَ کانُوا بِها یَسْتَهْزِؤُن جناب حاج شیخ حسین انصاری راد سلام علیکم؛ نامه سرگشاده شما به رهبر معظم انقلاب را مطالعه کردم و از تحلیل یک روحانی فعال در عرصه سیاست متعجب شدم.

بی مقدمه چند پرسش مهم از شما می پرسم تا هم نسبت به چگونگی کسب علوم حوزوی خویش بیاندیشی و هم مردم عزیز، مغالطات شما را دریابند.

پرسش اول: انجام اداره اقتصاد و فرهنگ و سیاست را به فاجعه کشور توصیف کردی.

آیا جنابعالی که سیاست مدار قبیله اصلاح طلبان هستی، با پذیر مسئولیت های متعدد و نمایندگی مجلس در سه دوره، در این فاجعه ادعایی، هیچ تقصیری نداشتی؟ تا کی می خواهید بعد از عمری حکومت داری نقش اپوزیسیون را در این مملکت، بازی کنید؟ پرسش دوم: آیا واقعاً یک نوع فکر و عقیده و سیاست و اقتصاد بر کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرفتار «جنگ روایت ها و روحیه تکبر» شده اید

گرفتار «جنگ روایت ها و روحیه تکبر» شده اید