مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 14:202022-12-25اجتماعي

هشدار مدیریت بحران نسبت به لغزندگی جاده های کوهستانی استان تهران


مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به لغزندگی جاده های کوهستانی استان خبر داد و گفت: به شهروندان توصیه می شود از سفر غیرضروری خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد یزدی مهر، ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد هواشناسی برای امروز یکشنبه چهارم و فردا دوشنبه پنجم دی ماه خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه طبق گزارش هواشناسی برای امروز و فردا در ارتفاعات استان به ویژه ارتفاعات شمال شرقی و برای سه شنبه ششم دی ماه در ارتفاعات شمال شرقی استان بارش برف، مه پیش بینی شده است گفت: به همه شهروندان توصیه می شود از سفر غیر ضروری در جاده های کوهستانی بپرهیزند.

یزدی مهر در ادامه با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهواشناسی به پیش بینی ماندگاری هوای سرد، وزش باد شدید موقت و کولاک افزود: یخبندان، کاهش دید، لغزندگی جاده ها از مخاطرات این پدیده بوده و ضروری است شهروندان در این خصوص توجه ویژه را داشته باشند.

وی در خصوص اختلال در تردد و احتمال ریزش سنگ در جاده های کوهستانی نیز هشدار داد و عنوان داشت: به همه رانندگانی که قصد حضور در جاده های کوهستانی را دارند توصیه می شود تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند و ایمنی جاده را رعایت کنند تا خدایی ناکرده دچار حادثه نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مدیریت بحران نسبت به لغزندگی جاده های کوهستانی استان تهران

هشدار مدیریت بحران نسبت به لغزندگی جاده های کوهستانی استان تهران