مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 14:552022-12-25سياسي

مقدم فر: پویش های مختلفی برای سالگرد حاج قاسم راه اندازی شده + فیلم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا مقدم فر رییس ستاد مردمی سومین سالگرد بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، - مقدم فر ادامه داد: ما بررسی کردیم و دیدیم کلیدواژه جان فدا، نقطه و پیوند اصلی مردم با این قهرمان ملی است.

این شعار نقطه وصلی بین مردم و حاج قاسم بود، حاج قاسم در وصیت نامه شان خطاب به مردم فرمودند که جان من هزاران بار فدای شما باد.

وی تصریح کرد: پویش وصیت نامه خوانی، پویش زیارت نیابتی و پویش حفظ کتاب از دیگر این پویش های مردمی در حوزه فرهنگی است.

* برگزاری  قهرمان جهانی مقاومت مقدم فر گفت: یک نمونه از پویش های اجتماعی به رسم حاج قاسم است که به دنبال گره گشایی از کار مردم و نیازمندان است.

وی اضافه کرد: پویش وصیت نامه خوانی، زیارت نیابتی، اهدای کتاب، پویش اجتماعی به رسم حاج قاسم برای گره گشایی از زندگی مردم با کمک های مومنانه، پویش قاسم برای همه ، پویش یک کار خوب به نیت حاج قاسم ویژه دانشجویان، پویش های نذر خون و نذر نان را داریم که سال گذشته مردم در هزاران نانوایی یک تا چند روز نان مجانی توزیع کردند.

وی در تشریح دیگر برنامه ها گفت: نذر رهایی و گلریزان برای زندایان معسر و محکومان جرائم غیرعمد که بیش از پارسال انجام می گیرد، ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم، برپایی میز خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدم فر: پویش های مختلفی برای سالگرد حاج قاسم راه اندازی شده + فیلم

مقدم فر: پویش های مختلفی برای سالگرد حاج قاسم راه اندازی شده + فیلم