مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 15:452022-12-25سياسي

رهایی 42 محکوم به قصاص در سیستان و بلوچستان از طناب دار


رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان گفت: با فعالیت کارگروه صلح در پرونده های قتل از ابتدای امسال تاکنون با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته، - 42 فقره پرونده قتل در استان به سازش ختم و 42 نفر از مجازات حتمی قصاص رهایی یافته اند.

حجت الاسلام علی مصطفوی نیا در هفتمین جلسه کارگروه صلح در پرونده های قتل سیستان و بلوچستان اظهارداشت: از ابتدای امسال تا کنون با همکاری کارگروه نحوه مشارکت مردم برای پیگیری صلح در پرونده های قصاص، صلح یاران، اعضای شورای حل اختلاف و هماهنگی هایی که بین مبادی ذیربط صورت گرفته 42 فقره پرونده قصاص در استان به سازش ختم شده است.

وی افزود: بنای دستگاه قضایی در دوره تحول و تعالی بهره گیری بیش از پیش از ظرفیت صلح و سازش برای بازگشت به زندگی محکومین به قصاص با جلب نظر مساعد اولیای دم مقتولین، است در همین راستا سیستان و بلوچستان در استفاده از ظرفیت بزرگان اقوام، علما و افراد صاحب نفوذ برای حل اختلافات و ایجاد صلح و سازش سابقه دیرینه و درخشانی دارد و امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت ها بیش از پیش استفاده کنیم.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: اعضای کارگروه صلح باید بیش از پیش تمام تلاش و ظرفیت خود را در پرونده هایی که پیگیری می کنند بکار گیرند چه بسا پیگیری آنها بتواند در پرونده هایی که میل به سازش در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی 42 محکوم به قصاص در سیستان و بلوچستان از طناب دار

رهایی 42 محکوم به قصاص در سیستان و بلوچستان از طناب دار