مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 16:152022-12-25فرهنگي

زینت السادات امامی سرمایه فرهنگی ایران است


سخنرانان آیین بزرگداشت زینت السادات امامی بر معرفی او و آثارش به عنوان یکی از سرمایه های فرهنگ ایران به نسل جدید و همینطور مردمان دیگر کشورها تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین نکوداشت مقام هنری و فرهنگی استاد زینت السادات امامی هنرمند برجسته تذهیب و تشعیر، هنر سوخت، طلاکوبی و گل و مرغ ایرانی و خالق تابلوی معراج توسط انجمن آثار و مفاخر فرهنگی شنبه سوم دی ماه 1401 با حضور جمعی از استادان، پژوهشگران و فعالان عرصه هنر در سالن اجتماعات شهید مطهری (ره) انجمن برگزار شد.

در این برنامه محمد باقر آقامیری؛ نگارگر، محمود سالاری؛ معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی جمالی نژاد؛ معاون وزیر کشور و عضو هیأت مدیره انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، جلیل جوکار؛ نگارگر و محمود شالویی؛ رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی به ایراد سخن پرداختند و پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز قرائت شد.

زینت السّادات امامی؛ هنرمند پیشکسوت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی به مراسم بزرگداشت استاد زینت السادات امامی که رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی آن را قرائت کرد، گفت: هنر متعالی و برخاسته از حقیقت ضمیر آدمی، یادآور فردوس برین است و مایه اصلی آن، رنج پر سوز و درد سترگ روح غربت زده و گام برداشتن در مسیر سعادت و کمال؛ همچنان که جوهره هنر معنویِ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زینت السادات امامی سرمایه فرهنگی ایران است

زینت السادات امامی سرمایه فرهنگی ایران است