مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 16:452022-12-25بين الملل

همکاری حزب الله برای شناسایی قاتل سرباز سازمان ملل


یک منبع نظامی آگاه خبر داد که جنبش حزب الله لبنان با ارتش این کشور برای شناسایی فرد مظنون به کشتن نظامی ایرلندی در لبنان همکاری کرده و او را به دستگاه اطلاعاتی لبنان تحویل داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حزب الله لبنان، فرد مظنون به کشتن یکی از نیروهای یونیفل (نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان) را به ارتش لبنان تحویل داد.

یک منبع نظامی آگاه، امروز (یکشنبه)، در گفت و گو با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: حزب الله پس آنکه تحقیقات نظامی لبنان به نتیجه قطعی در ارتباط با حادثه [منطقه] العاقبیه رسید؛ حادثه ای که طی آن یک گشتی نیروهای یونیفل مورد حمله قررا گرفت و به کشته شدن یک نظامی ایرلندی و زخمی شدن سه نفر دیگر انجامید، عامل تیراندازی شناسایی شد و حزب الله متهم به تیراندازی را طی چند ساعت گذشته به سازمان اطلاعات ارتش لبنان تحویل داد و بازجویی از او تحت اشراف دستگاه قضایی ذیربط آغاز شده است.

رسانه های لبنانی، 15 دسامبر،  از وقوع درگیری بین مردم شهرک العقابیه در جنوب لبنان و نیروهای حافظ صلح سازمان ملل (یونیفل) خبر داده بودند.

طبق گزارش ها، یک گشت یونیفل از مسیری غیرمعمول وارد العقابیه شد که با اعتراض مردم این شهرک مواجه شد و در نهایت این امر به درگیری میان دو طرف انجامید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری حزب الله برای شناسایی قاتل سرباز سازمان ملل

همکاری حزب الله برای شناسایی قاتل سرباز سازمان ملل