مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 17:402022-12-25سياسي

1500 میلیارد تومان برای مسکن بهزیستی اختصاص داده شده است


در سال جاری 1500 میلیارد تومان برای مسکن بهزیستی اختصاص داده شد که در 20 سال گذشته بی سابقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمد قادری ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری بهزیستی خراسان رضوی که در شهرستان خلیل آباد برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته اعتباراتی خوبی از سمت دولت و مجلس برای سازمان بهزیستی به حوزه مسکن سازمان بهزیستی اختصاص داده شد،، سال گذشته هزار میلیارد تومان و در سال جاری 1,500 میلیارد تومان برای مسکن بهزیستی اختصاص داده شده است.

رییس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه امروزه کودکی در کشور وجود ندارد که نیاز به کاشت حلزون و تربیت شنیداری داشته باشد و پشت نوبت بماند، گفت: هزار نفر در سال پشت نوبت کاشت حلزون در دولت های قبل بودند که این آمار امروزه به صفر رسیده است.

وی گفت: اگر امروز صحبت از پشت نوبتی دریافت خدمات بهزیستی می شود مربوط به سال 1401 است و شهرستانی وجود ندارد که بانوی سرپرست خانوار پشت نوبت داشته باشد.

قادری با اشاره به اینکه میزان پشت نوبتی های خدمات بهزیستی تا پایان سال 1400 به صفر رسیده است افزود: ادارات بهزیستی مشمولان دریافت مستمری پشت نوبت خود تا پایان سال 1400 اعلام کردند که دولت اعتبار 140 هزار خانوار برای استفاده از خدمات بهزیستی تأمین کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 میلیارد تومان برای مسکن بهزیستی اختصاص داده شده است

1500 میلیارد تومان برای مسکن بهزیستی اختصاص داده شده است