مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 19:352022-12-25اجتماعي

دغدغه دانش آموزان استثنایی برای ایاب و ذهاب/مسئولان ورود کنند


هزار و 417 دانش آموز با نیاز ویژه در 100 کد مدرسه استثنایی خراسان جنوبی مشغول به تحصیل بوده که برای تأمین هزینه های رفت و آمد و رفع مشکلات موجود نیازمند همکاری مسئولان هستند.

- در این زمینه گفت: سازمان استثنایی هرسال کمک سرانه سرویس مدارس دانش آموزان استثنایی را واریز می کند در صورتی که سازمان استثنایی متولی امر پرداخت سرویس مدارس نیست.

محسن ماندگار با بیان اینکه در اذهان عمومی این طور به نظر می رسد که سازمان استثنایی باید هزینه سرویس مدارس را پرداخت کند اما اینگونه نیست، افزود: با این حال سازمان هر سال مبلغی برای دانش آموزان واریز می کند تا باری از دوش خانواده ها برداشته شود.

وی با بیان اینکه امسال هم همانند هر سال مقداری از هزینه سرویس مدارس از طرف سازمان پرداخت می شود، گفت: هزینه های ایاب و ذهاب در سال جاری نسبت به سال گذشته چهار و نیم برابر شده اما بودجه سازمان چهار برابر افزایش پیدا نکرده است به همین دلیل واریز سازمان نسبت به سال های قبل کمتر است.

لزوم اجرای قانون حمایت از معلولان برای دانش آموزان استثنایی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی با بیان اینکه در قانون جامع حمایت از معلولان سرویس رایگان عمومی حق معلولان است، گفت: سازمان استثنایی هم منتظر است تا از این قانون برای دانش آموزان استثنایی هم استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه دانش آموزان استثنایی برای ایاب و ذهاب/مسئولان ورود کنند

دغدغه دانش آموزان استثنایی برای ایاب و ذهاب/مسئولان ورود کنند