مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 21:152022-12-25سياسي

قرارگاه بصیرتی نهضت تبیین در مازندران راه اندازی می شود


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران بر لزوم راه اندازی قرارگاه بصیرتی نهضت تبیین با هدف گفت وگوی بی واسطه با اقشار مختلف مردم تاکید کرد.

- ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران بر لزوم راه اندازی قرارگاه بصیرتی نهضت تبیین با هدف گفت وگوی بی واسطه با اقشار مختلف مردم تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله سلگی امشب در نخستین نشست قرارگاه بصیرتی دیار علویان که با حضور فعالان فرهنگی، سیاسی و دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد، گفت: گفت وگو با مردم به ویژه نسل جوان و آینده ساز کشور با هدف تبیین مولفه های اثر بخش فرهنگی ضرورت دارد.

وی با اشاره به توطئه های فراوان دشمنان علیه کشورمان از بدو پیروزی انقلاب تاکنون، افزود: ملت ما در جنگ هشت ساله آبدیده و در برابر تهدیدات واکسینه شدند.

این مسئول با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمن در دهه ی هفتاد و وادادگی های ناشی از بی عملی در حوزه فرهنگ در طول سال های پس از آن، یادآور شد: باید با راه اندازی نهضت عمیق فرهنگی و جهاد تبیین حول محورهای اساسی انقلاب بر جنگ نرم دشمن غلبه کنیم.

معاون استاندار مازندران با تشریح منظومه فکری رهبر فرزانه انقلاب در حوزه های فرهنگی و سیاسی، الگو سازی بر اساس آن را با اهمیت دانست و افزود: باید با اتکا به مبانی نظری انقلاب و انگاره های برجسته فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه بصیرتی نهضت تبیین در مازندران راه اندازی می شود

قرارگاه بصیرتی نهضت تبیین در مازندران راه اندازی می شود