مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 21:402022-12-25دانش

دانشجوها به فطرت نزدیک تر هستند


دانشجوها به فطرت نزدیک تر هستند و به نظم و قانون هم احترام می گذارند، اما برخی از آنها اشکالات علمی دارند که باید اساتید برطرف نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عبدالله جوادی آملی در دیدار طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همگان باید به کشور خود و قانون خود احترام گذاشته و نظم کشور همواره محفوظ بماند.

این مرجع تقلید افزود: حداقل انسانیت این است که انسان نه بیراهه برود و نه راه کسی را ببندد، و همه ما باید به این دستور اسلامی بر گردیم.

وی اظهار داشت: دانشجوها به فطرت نزدیک تر هستند و به نظم و قانون هم احترام می گذارند، اما برخی از آنها اشکالات علمی دارند که باید اساتید برطرف نمایند و برخی اشکالات عملی را وارد می دانند که باید مسئولین در عمل این اشکالات را از ذهن اینها بر طرف نمایند.

آیت الله جوادی آملی افزود: به تعبیر مولا امیرالمومنین (ع) مردم ستون دین هستند و باید به نیازهای آنان توجه شود، ولی مردم بیشتر از قول ، به عمل احترام می گذارند زیرا عمل همواره اثربخش تر بوده است، لذا مسئولین باید این را مورد توجه قرار داده و در عمل به رفع مشکلات جوانان خصوصاً مباحث مرتبط با کنکور، آینده درسی، ازدواج و اشتغال آنها بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوها به فطرت نزدیک تر هستند

دانشجوها به فطرت نزدیک تر هستند