مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 23:202022-12-25سياسي

تحقق دولت مردمی و ایران قوی در گرو تقویت سرمایه های اجتماعی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی و ایران قوی به میدان وارد شده و لازمه تحقق این شعار تقویت سرمایه های اجتماعی در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تراب محمدی روز یکشنبه در سومین مرحله کارگاه آموزشی توانمندسازی سازمان های مردم نهاد با موضوع قوانین و مقررات مالیاتی، افزود: وظیفه مسئولان، سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت است و همه مدیران باید انجام امور را به مردم و نمایندگان آنها در تشکل های مردمی واگذار کنند.

وی با بیان اینکه سمن ها باید به صورت تخصصی فعالیت کنند، گفت: اعتماد عمومی و وفاق اجتماعی زمانی در جامعه گسترش خواهد یافت که مردم سطح اطلاعات و آگاهی خود را افزایش دهند و در این زمینه سازمان های مردم نهاد نقش اصلی را برعهده دارند.

رییس شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد استان با بیان برخی از مشکلات سمن ها در زمینه امور مالیاتی، گفت: تمامی سازمان های مردم نهاد از مالیات معاف هستند به شرط آنکه اظهارنامه مالیاتی را تنظیم و به تکالیف قانونی خود عمل کنند.

محمدی تصریح کرد: دولت سیزدهم به دنبال کارآمدی سمن ها و افزایش کیفیت و توانمندی های آنهاست و تنها صدور مجوز و افزایش کمی تشکل ها نمی تواند گره ی از مشکلات را باز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق دولت مردمی و ایران قوی در گرو تقویت سرمایه های اجتماعی است

تحقق دولت مردمی و ایران قوی در گرو تقویت سرمایه های اجتماعی است