مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 08:052022-12-26اجتماعي

تهیه برنامه جامع مدیریت زمان برف در گیلان


مدیرکل مدیریت بحران گیلان با اشاره به نگارش برنامه جامع مدیریت زمان برف در استان گفت: هشدارها در سه سطح صادر می شود تا دستگاه ها متناسب با آن عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر مرادی شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران بیشترین حوادث در گیلان را زلزله، سیل، رانش، برف، خشکسالی و حریق اعلام کرد و گفت: بعد از سال 98، بنا به قانون همه مخاطرات باید بر اساس قانون مدیریت بحران اجرایی و برای مقابله با آن برنامه ریزی شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه دستگاه ها مکلف هستند به صورت برنامه محور در بحران ها عمل کنند، افزود: گیلان در 6 برنامه آمادگی برای بحران برنامه مصوب شده دارد و تدوین یک برنامه در حوزه پیشگیری و کاهش خطر نیز در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه مانورها سطح آمادگی استان و دستگاه های اجرایی را محک می زند و مردم را برای مقابله با بحران آموزش می دهد، تصریح کرد: گیلان 52 گسل دارد و زلزله خیز است و باید برنامه مدونی در سه بخش اجرایی شود اما بیشترین رویکرد ما کاهش خطر است .

مرادی با اشاره به اینکه بافت فرسوده یکی از آسیب پذیرترین نقاط در زلزله است، افزود: ساخت و ساز خارج از محدوده نیز از دیگر عوامل خطر ساز است که نظارتی روی آن نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه برنامه جامع مدیریت زمان برف در گیلان

تهیه برنامه جامع مدیریت زمان برف در گیلان